Autor

Poeţii Mari au scris Poezii pentru Poeţii Mici ~ Volum de Poezii ~ Autor Suzi Mirea

10 mai 2017

CU DRAGONUL STAU ÎN ȘAH





Cu Dragonu' stau în șah,
Să mai uite de vânat,
Ochelari-i sunt pe nas,
Mă gândesc la un păcat.

Mirosii a păcăleală,
De la Dragonu' de ceară.
Îl lăsai să meșterească,
Până îmi căzu în plasă.

Mă făcui că nu îl văd,
Cum se-nfurie pe loc,
Adusei o dansatoare,
Să-i mai treacă 
-      de supărare.

Și făcu el o mutare,
Cu regina cea din soare,
Și cu regele tampon,
Îl lăsai și fără ton.

În trecutul lui viteaz,
Nu-mi fi frică de necaz,
E un suflet aiurit,
Mai că ne-am împrietenit.

Și pe loc el meșterise,
Pe două tipe le surprinse,
Le dansă pe amândouă,
Până ziua la ora nouă.

Îi trecu și supărarea,
Se-mprieteni cu amăreala,
Că-i Dragonul din poveste,
Ce nu dă flăcări la orice veste.


                                Un Dragon isteț ... 
                                          Ce nu sperie un drumeț!


SUZI MIREA

Niciun comentariu: